joi, 3 decembrie 2009

In mintea ei...


Astfel de prostii imi treceau prin cap,cand din spate se ivi chiar El,tanarul care imi acaparase gandurile. N-am inteles ce vorbe mi-a spus,intr-atat eram de surprinsa.Cum? Sfiosul cuteza sa acosteze o femeie? Il naucisem in asa hal,incat isi iesise din propria-i fire inarmandu-se cu un curaj nebun? Ce-o fi vrand sa-mi spuna? Si cum o sa-mi spuna?Doamne, ce o sa mai rad !!! -Nu vreti sa facem o plimbare prin Cismigiu?imi propuse el. N-am spus nici da, nici nu. M-a luat de brat si am cotit la dreapta pe poarta principala. Cismigiul era la ora amurgului era pustiu,plouase la amiaza si vremea se cam racorise. L-am intrebat intr-o doara cum il cheama si ce profesie are. Mi-a raspuns razand k e print de sange si-l cheama...hmmm...numele l-am uitat...il luase dintr-o piesa de teatru...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu